Dear reader, thanx a lot for visiting this blog..do follow by clicking the button below..tqvm..:)

May 30, 2008

so long frenzzz....

huhuhu....

hari ni pegi kl..yeahoo..leh jumpa juwaini yang dirindui itu...

esok balik sarawak..ngadap mertua...

hmm...tak beli apa2 pun untuk bawak balik sana..

tak tau apa yg org sana suke...

kang beli baju..saiz tak fit lak..

kalo beli makanan..mcm mana nak bawak tu...sampai2 umah dah penyek2, hancur ke..:)

ingat nak beli brg dapur n toilet aje la nnt dah sampai sana...

nak duk seminggu tu..huhuhu...mcm mana la ye nnt..hahahaha...

kakak ipar hubby ada kat kg. dah..selamat...ada jugak kawan....hahahhaha...

oklah..kita berjumpa kembali selepas daku balik dari sana ye...

so long my frenzzzz.....