Dear reader, thanx a lot for visiting this blog..do follow by clicking the button below..tqvm..:)

May 22, 2008

Juwaini vs day 1

best tak tajuk tu..hehehe...

balik dari cuti wesak aritu..daku angkut sekali Juwaini ke Kuantan.

Mama dia outstation...ayah dia tak leh jaga 3 org sekaligus..nnt ada yang jeles.

1st day di Kuantan start kul 5.00 petang.

Mood, makanan, susu, tido...semuanya ok.

Best betul rasanya jaga dia kali ni..better than masa dia baby dulu..maybe masa dulu dia sakit kot...tak selesa.

Dia merengek2 kejap2 aje bila terjaga nak susu..tapi bagus betul dia...kalo nak susu..terus dia duduk n tengok daku...so..daku tau le apa nak kene buat..n dia sabo menunggu susu siap..hehehe..

Pagi 2nd day...anto ke nursery pun dengan mood dia yang ok...

Yang tak bestnye..daku pulak yang demam..badan mmg dah tak sedap dari kat Perak lagi..tapi ditambah pulak dengan tido beraircond dari malam sampai pagi...so..makin teruk le demam daku tu..

Kalau tak bukak aircond...Juwaini tak nak tido..panas kot...

1 comment:

technology said...

Read your article, if I just would say: very good, it is somewhat insufficient, but I am still tempted to say: really good!
runescape gold