Dear reader, thanx a lot for visiting this blog..do follow by clicking the button below..tqvm..:)

Nov 27, 2007

ber-bujang-an dan ber-cuti-an

malas nye nak taip panjang2...daku short kan cite aje la ye..hehehhe..

- 2 minggu ni kene jadik org bujang..tinggal kat umah umah faie...hubby balik kampung..cuti sekolah...sempat le gi jalan2 umah shala..best...lepas ni gi umah faie lak..then linda hosmet dulu...nnt senang nak pi kenduri kawen diorg nih...hehehehe...

- duk umah faie best sbb umah dia ada game tv yg daku penah main masa sekolah rendah dulu..teruja daku, terkejut n terlalu happy dapat jumpa blk ngan game tu..tak sangka sungguh dah lebih 10 tahun masih wujud lagi game tv tu...rasa mcm nak curi bawak balik umah sendiri aje..hahahha...sempat main bape2 kali ngan anak buah shala n dengan shala sebelum holiday ke kuching...mau tak tido sampai pagi nih...muahahhaha....

- baru aje blk dr kuching...kakak ipar kawen...pengalaman kali ni balik sana...amat memenatkan..tp ttp enjoy sbb ada abah n bonda...

- hubby balik kuantan 3 dec..tapi 8 dec - 15 dec dia kene ke langkawi lak kursus....ber-bujang-an lagi la nampaknye daku nih...kesian kan...tp rasanya leh kot ber-enjoy-an secara org bujang ke johor lak..kenduri zahari...apa kata faie..hehhehhe...

- gambo sepanjang majlis kawen kakak ipar daku tak amek..kamera tertinggal kat umah faie...kes tukar beg pakaian last minit la nih...hampeh tul...tp ada dlm kamera kakak ipar yg lain..lambat skit la dapatnye...

- lupa lak...sebelum ke kuching..duk umah kaklong semalam..juwaini terkonpius antara daku n mama dia..baru jaga 2 ari tu..kalo jaga seminggu entah mcm mana le juwaini tu...boleh dia taknak kat mama dia bila nampak daku..siap nangis lagi bila daku bergerak jauh dari tempat dia...bila baringkan sebelah mama dia siap nak bangun lagi pegi ke arah daku..kelakar n terharu...hahahahaha...

Oklah..setakat ni sahaja..kalo teringat lagi cite2 lain..nnt daku update..chow dulu..