Dear reader, thanx a lot for visiting this blog..do follow by clicking the button below..tqvm..:)

Sep 28, 2007

raya tahun ni...

Tahun ni turn daku beraye kat kg hubby....tiket dah beli dr januari lagi..muahahhaha....itupun sbb daku dpt free voucher 1 tiket air asia ke mana2 destinasi...n syarat nye kene redeem tiket tu sebelum end of february 07...so nak taknak kene la daku beli sekali tiket hubby masa redeem voucher tu...takpela kan...tgk skrg ni dah tak kisah dah hal2 tiket sbb dah bersedia dr awal...jgn pulak nnt masa check in org air asia ckp nama daku takdak dlm senarai udah le..naya aje nnt...

tahun ni daku sediakan sepasang aje bj kurung raye...tak tau la nape malas beno nak kisahkan raye utk thn ni...baju melayu raye hubby pun takde lagi...aritu dah nampak yg berkualiti ada juai kat Nilai..tp masa tu hubby tak mo beli...daku pun malas le nak kisahkan lagi...ikut le hubby nak beli bila asalkan dia suka...hehehehe...

tahun ni jugak daku malas nak buat kueh raye...ingat nak buat selang tahun le...sbb mcm bosan le buat kueh raye sorang2 nih...kaklong pun tak dtg kuantan pose tahun ni..dia busy kot sbb anak dah berderet..heheheheh....takle..dia busy ngan keje opis dia agaknye...so bila fikir2 balik..penat terlebih lak nnt kalo buat sorang2...lgpun pose tahun ni daku rasa lemah sikit le dr segi fizikal, mental n emosi..nape ntah....dah tue kot daku nih......hahahhaha....

balik dr cuti raye..daku kene blk perak lak sorang2..yana kawen...malas tul rasanya nak naik bas or kenderaan awam lain....jauh beno tu....kalo naik bas...8 jam perjalanan...penatnye la bila difikir2kan semula...hubby tak dpt balik awal sama2 sbb sekolah belum cuti. Kalo daku balik lambat sama ngan hubby, pakat takde org le nak tolong persiapan2 kat umah bonda tu. Kesian pulak bila difikirkan2 semula. Tgkla..kalo ada rezeki terlebih lepas raye nnt...daku amek firefly aje...senang..abis cite..

Petang ni nak chow ke kl...yeahooo....tak sabo rasenye nak jumpe bonda n ayahanda n 2 budak bulat tu...tp mariah dah tak bulat dah....dia malas makan..sabo je le budak kecik tu....

Oklah..tgh tunggu hubby sampai..adios..wassalam..