Dear reader, thanx a lot for visiting this blog..do follow by clicking the button below..tqvm..:)

Jul 20, 2009

piknik lagi di Sg Mas

Ahad baru2 ni daku, hubby dan kawan2 hubby berpiknik di Sg Mas. Ini merupakan kali kedua kitaorg piknik kat situ...1st time dulu pegi ngan geng2 opis..

Perancangan ni geng2 hubby dah bincang lama..tp baru pagi ahad tu dalam kul 7.30 pagi kawan dia call ajak join diorg berpiknik..so..takde apa yg sempat daku prepare..just sempat goreng cempedak aje la..jadiklah...hehehe...
The lelaki2 perkasa sibuk menyiapkan khemah...

The wanita2 ayu dah lepak2 tepi sungai..tak sabar le tu...

Kali ni takde barbekue mcm masa berpiknik ngan geng2 opis dulu..so.kurang meriah sket la bab makanannye...tapi bab mandi manda tetap happening..yang bestnye..anak2 dibiarkan bersuka ria dulu dalam air...bila biorg dah sejuk n naik atas...baru mak bapak turun ke air n berendam lama2..hehehehe...itu yang seronoknye sebab tak payah nak jaga anak2 lagi dalam air tu..hahahha...

On the way balik pulak kitaorg singgah kat gerai buah2an...tengok saje lah gambar buah2 kat bawah nih...sangat menggiurkan...muahahha...
Nyummy...nyummy...

Overallnye aktiviti ni memang santai n bebas...seronok la kalau sekali sekala buat mcm ni..boleh kenal kawan2 hubby..selalu nye hubby je yang join aktiviti daku bersama opismet kan..

Oklah..chow dulu la..tata..titi..tutu..

2 comments:

Nida said...

Ada..bestnyer rambutan tu...favourite Kak Ida tu...hmmmmm, malam tadi daku bermimpi makan rambutan berkoyan2..hehe

p/s: Jaga diri bebaik, dengarnya H1N1 dah meragut nyawa di Kuantan...

admie said...

insya allah..sedang dalam usaha untuk berjaga2 la nih..gerun gak...huhuhu