Dear reader, thanx a lot for visiting this blog..do follow by clicking the button below..tqvm..:)

Oct 30, 2007

Ilyana & Izziuddin@Da' Newly Wed@27 - 28 Okt 2007



Penatnye rasa badan...mcm ni rupenye kesibukan, kepenatan dan ketensionan menguruskan sebuah majlis perkahwinan...dulu masa daku kawen tak rasa semua ni sbb maklumla nak jadi raja sehari...org lain la yg sibuk...sekarang ni turn daku lak menyibukkan diri untuk majlis kawen adik daku ni...huh...rasa macam akan demam aje nih..tekak dah lain macam..kepala dah berat...suara pun dah tukar tone nye...hehehehe...

gambar2 dari cameraman pro boleh dilihat di link ni:

http://www.shafiqakmal.com/Root/Gallery/Wedding/Din&Yana/

http://sapexoxo.fotopages.com/

Untuk gambar2 yg kitaorg snap sendiri..nnt daku upload dlm admie's album...banyak giler..tak daya rasanya nak upload ari ni...

Ha...sebelum terlupa..arini juga ada majlis sambutan raya kat opis daku n majlis perpisahan untuk sorang staf kitaorg...hafizul...sedey2...uhuk..uhuk..uhuk...diharapkan fizul dapat pekerjaan baru dlm masa yg terdekat ni..jangan lupa kan kitorg kat sini...nak mkn nasi minyak nnt jgn lupa jemput ye...

Itu sahaja lah....adios...:)