Dear reader, thanx a lot for visiting this blog..do follow by clicking the button below..tqvm..:)

Oct 5, 2007

demam..huhuhu...

rasanya format pose tahun ni sama aje dengan tahun lepas...mesti daku akan terkena demam panas 2 hari....tahun lepas pun mcm tu..tp tahun ni lebih bagus sebab daku tahan diri dari berbuka...tahun lepas mmg tak berdaya langsung...so..tak payah la daku menambah bil hari yg perlu diganti nnt...muahahahahhaha....hubby kata antibody daku dah lemah sekarang ni...ye kot..dah tue....:(

tp pergi klinik aritu takde pulak doktor kasik pil yg antibody tu...just kasik paracetamol n vit c...selalunye ada 1 lagi jenis yang bentuknye panjang warna kelabu kalo tak silap..takpela...janji sihat semula kan..tp takut lak nnt datang semula sbb antibody bdn daku tak di re-build semula...:)

hmmm....nak naik atas dah pi dengar tazkirah jumaat...adios...