Dear reader, thanx a lot for visiting this blog..do follow by clicking the button below..tqvm..:)

Oct 22, 2009

kenangan terindah...

masa balik perak awal ramadhan aritu daku sempat menyelongkar almari album kat umah mak tu..macam tiba2 aje teringin sangat nak tengok gambo2 lama daku...memori katakan..kadang2 memori ni tiba2 jugak boleh singgah dalam kotak fikiran kita kan..

selongkar punya selongkar berjaya jumpa gambar2 masa sekolah rendah n menengah..macam kelakar bila tengok balik gambar2 tu.. tersenyum sorang2 pun ada gak...belum lagi tengok gambo family daku masa kitaorg kecik2...semua tu kenangan terindah la rasanya dlm hidup daku.

dan sejak daku melibatkan diri dengan facebook ni...ramai jugaklah kawan2 masa sekolah rendah, sekolah menengah dan masa di UNIMAS dulu daku dapat jejaki semula..thanx to fb la kan...:)...

Ni masa darjah 4...kalau terror cuba teka daku dibarisan mana dan nombor berapa dari kanan atau kiri..ngeh..ngeh..ngeh..
Gambar ni pulak masa form 5...bestnye time nih..:)

1 comment:

Nida said...

Kak Ida dapat teka ler Ada kat ner...masa sekolah rendah Ada berdiri kat belakang..alaaa yg bertoncit tu..hehe