Dear reader, thanx a lot for visiting this blog..do follow by clicking the button below..tqvm..:)

Jun 25, 2009

geli..geli..

tadi drive kete lam kawasan UMP..masa perjalanan pegi nampak dua orang atas motor duk pandang kat sebuah pokok besar...sibuk jugak daku nak ambik tau..nampak dari jauh je ada sarang tebuah..besar jugak la..then buat tak tau je la...

masa drive on the way patah balik...tertengok semula kat pokok besar tadi...eeee....geli..seram sejuk..n rasa nak termuntah bila tengok dari dekat sarang tebuan tu....siap ada gelombang2 lagi kat sarang tu...macam banyak giler tebuan sedang berada di sarang tersebut dan sedang bergerak2...eee....uwekkkkk....

teringin nak amek gambo tapi takut...

kalo sape2 lalu kat jalan antara bangunan kilang dan KPS...cuba tgk kat satu pokok besar betul2 sebelum masuk simpang nak ke kawasan bangunan kilang nih...kat situ ada lane kuning untuk student melintas gak...try aa tengok ke atas satu pokok besar...mesti nampak nye...eeee....teringat2 lagi gelombang2 gerakan tebuan tu....geliiiiiii....

2 comments:

Nida said...

dapat ku bayangkan bagaimana rupa bentuknya....eeeeeeeeeeeeee... uwekkkkkkkkkkkkkkkkk

admie said...

hehehe...geli kan...