Dear reader, thanx a lot for visiting this blog..do follow by clicking the button below..tqvm..:)

Apr 20, 2007

semalam...

Allah itu memang maha mengetahui tentang hamba-Nya.

Alhamdullilah..berkat daripada tidak henti2 hati ini memohon pertolongan daripadanya sepanjang fikiran merasa begitu tertekan, keseorangan, lemah, sedih, dan berbagai lagi...Allah jua tempat hamba-Nya merayu dipermudahkan segala urusan..

Cuma manusia memang selalu lupa diri dan lupa dengan sifat kasih dan sayang Maha Pencipta..

Betapa untuk kesekian kalinya daku ditunjukkan bukti Allah itu maha penyayang, maha pemakbul doa2 hamba-Nya yang ikhlas..

Dari hati yang resah gelisah..tidak keruan awal pagi semalam..membawa ke tengahari...Dia telah permudahkan segala urusan ku..sangat mudah...membawa ke malam nya....dan alhamdullilah...segala yang gelap semalam..telah beransur cerah pada petangnya membawa ke malam...dan tidur daku yang lena membawa ke pagi ini...

Mulai saat ini..dan hingga ke hujung nyawa..insya allah jika diizinkan-Nya...daku akan sentiasa lebih mengingatinya..tidak kiralah di saat bahagia mahupun derita...insya allah....bukakanlah pintu hati hamba-Mu ini untuk sentiasa menghamba kan diri pada-Mu...dan menjadi hamba-Mu yang solehah...

Insya Allah...

p/s: bagi yang telah mentafsir sendiri cite daku ni...harap jgn salah tafsir...ia tak berkaitan dengan masalah zuriat yang daku tgh usaha skrg ni...tp sekadar meluahkan segala masalah yang berlaku dalam masa yang terdekat ni aje...:)

1 comment:

Anonymous said...

heheh....salam, semoga korang berdua dapat anak cepat2..aku sentiasa doakan korang..hehehe..